Bydgoszcz Buskers Festival 2012

W końcu udało mi się załapać na Bydgoszcz Buskers Festival. To już V edycja! Wybraliśmy się dzisiaj z moim siostrzeńcem na Wyspę Młyńską na Fire Show p.Agnieszki Rak.

Niestety informacja była podana bardzo nieprecyzyjnie i mimo, przybycia na wyspę na czas, nijak nie mogliśmy znaleźć, nic co by mogło się kwalifikować- już nawet nie pod  ” fire ” ale i pod „show” – nie licząc kuglarza który trenował chodzenie po linie. Wyspa była praktycznie pusta i naprawdę nic nie wskazywało na to, że cokolwiek ma się tu wydarzyć. Żadnych innych artystów gotowych do natychmiastowego podzielenia się swoimi talentami nie było… W chwili desperacji zacząłem nawet pertraktować ze wspomnianym kuglarzem- zauważyłem wcześniej, że ma on ze sobą także akcesoria do pokazu ogniowego, czy jeśli nic się nie odbędzie, żeby on coś nam zaprezentował. On choć grzecznie, to jednak zdecydowanie odmówił. Nie byłem zadowolony…na wyspie leniwie poruszało się kilka osób, pozostałe okupowały ławki, nie licząc grupki z małymi dziećmi wyraźnie czegoś szukającej z aparatami fotograficznymi w ręku.- No tak – pomyślałem-Wyspa jest,  godzina jest,  program jest tylko występu nie ma…czyżby „wtopa” organizatorów?- główkowałem. Nagle ktoś zauważył gdzieś naprawdę daleko jakieś płomyki. cdn

Skomentuj

